Häääy!

Hejsan bloggen! Bra med er finisar? (:
sry jag inte bloggat på ett tag, men har inte riktigt haft tid eller ork.
Igår var jag med älskling vi hade mys. jag mådde inte så bra först så,
förlåt för hur jag varit sista tiden älsk men allt har bara varit jobbigt.
hm. Vad ska jag berätta mer, jo skulle ju lägga ut bild på mitt hår hade jag lovat
men de var så här de blev ingen skillnad :o Det var ju så mörkt innan de var därför
suck. Men ska färga om det nån dag snart, ska typ bleka först tänkte jag eller gör
jag bara blonda slingor vi får se (:  Idag är de sista april vad ska ni göra då? (:
Jag vill ju vara med min jimmi men de gick inte så vi får se vad jag gör.
Iallafall ska vara social med min fina pojke nu på msn.
uppdaterar mer ikväll med lite bilder oså kanske
pusss! 


                                                                                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0