Hääi! <3

Jag lever! (:
Haha. Sry har inte bloggat på ett tag, men varit så mycket nu att jag inte haft tid med datan oså. (:
Iaf. Vad ska jag skriva, haft utvecklingsamtal, wiho! Not :/ De gick ju sådär.
Jaja måste börja ta tag i det jag vet de, men ibland önskar jag jag bara kunde strunta i det lixom.
Sen andra dagarna vet jag inte vad jag ska skriva har varit så mycket drama, mamma har varit
sur, jag typ vare överkänslig eller a iaf känns allt bättre nu.
Tur att jag har världens underbaraste älskling♥
Idag har bara varit en fittnegerkukhorungedag så den pallar jag inte ens berätta om.
igentligen vill jag bara skriva om jimmi, han gör allt så jävla mycket ljusare vad faen skulle jag göra
utan honom seriöst, ååh faen vad jag älskar dig gubben. Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig.
Du är världens finaste älskling på hela jooorden!♥



          Jag innan skolan för nån dag sen (:

                                                                                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0