Häjj bloggen (a)

Hääj sötisar, vad gör alla? (: 
Jag gör typ inget lyssnar på massa låtar, som jag inte lyssnat på år känns de som.
Dom blir lixom bättre då på nå sätt hihi (:
Iaf ska väll vänta på mami ska komma hem sen ska jag till stallet och rida.
Sen ska jag inte göra så mycket idag ska färga håret, tänkte inte göra de eftersom
jag vill kunna ha löshår har ju mer löshår nu så de blir snyggare eftersom de blir tjockare /:
Hm ._. Men mitt hår ha ju bleve ganska långt nu ändå & de växer ju så till sommarn är de nog ganska
lång så ska nog färga det ändå (: Men ska inte tråka ut er med att prata om mitt hår mer.. haha
längtar as mycket till imorgon då komma älskling och sova här. mys ellä vad!? :o ♥
Men jag uppdaterar mer ikväll
pusss!♥



min söta underbara pojke <3
                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0