Häjj göllbarn! (:

Jah kom hem nu för typ en halvtimme sen har varit i stallet och tagit ut hästarna och mockat.
Inte de roligaste som finns enligt mig dock men ska inte klaga eftersom jah bara gör de varannan helg. Iaf ska snart gå och durscha sen vet jah inte vad ska göra idag, vill ju vad med älsk♥
men de gick ju inte. That sucks :(  Men ska väll typ ta och städa rummet och be mamma hjälpa mig och hä in andra sängen, de är en som man kan sätta ihopp, så blire en dubbelsäng. Jätte stor haha(:
Juste sen nästa måndag, komma min älskling & sova här te onsdag de blir super mys. Längtar (:  ♥
Men nu ska jah snart hoppa in i duschen och sminka mig sen följa med mammi och handla.

Ha dää bäst!
Puwssssss♥


                                                                                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0