Häyyy finisar (:

Häjj häjj! (=
Idag har jah gjort precis ingenting, kanske inte så kul dag att börja blogga på då men aja! (:
Har värsta ångest för jah inte gick på skolan idag. Men är så jävla trött.
Direkt när jah kom hem från älsk igår så somna jah på sängen, med kläder och smink.
Ser förjävla sliten ut nu asså :o blää. Men ska hoppa in i durschen nu så jag känner
mig som en människa igen, hehe (: skriver sen efter jah duschat.
puwsssss!  ♥




För att det äe första inlägget så får ni en bild på mig & sötissss!
Han äe finaste min jiimmmi ♥ Jah älskar dig mest gubben ♥

                                                                                                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0