hejsan bloggen.

Nu har miin baby åkt :(
Helt sjukt vad jag saknar honom jag kan inte vara själv alls längre jag vill ha honom här.
Har vant mig vid att nästan alltid vara med honom, och nu att han ska sova här <3
Fan gubben, jag saknar dig. Du flyttar in i morgon va? (a)
Nejmen de blev ingen skola för mig, jag mår verkligen inge bra. Och allt vart bara värre när älsk for.
Jag känner mig så jävla töntig! Men de ä sant.. jag mår inte bra utan honom.
Känner inte för att blogga nu. Måste ta och gå och durscha och vila lite,
imorgon ska jag vara med älsk igen
Men uppdaterar sen när jag vaknat till.
puss !
                                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0