Min älskling.

Jimmi du är den person som jag kan vara helt som jag vill vara med.
Med dig kan jag skratta, jag behöver inte låtsas med dig.
De är därför du är den personen som gör mig lycklig. 
Jag har aldrig varit så lycklig som jag är när jag är nära dig,
när du håller om mig det är det bästa som finns.
Du är den bästa som finns. Jag älskar dig så otroligt mycket,
det gör ont i hela mig när du inte är med mig jag vill bara vara med dig älskling.
Drömmen blev sann när du och jag gick hand i hand. ♥
Jag ville bara ha dig, tänk att du ville ha mig?
30 november 2009 blev de vi. Det är de bästa som hänt mig,
och de komma alltid vara de. Hoppas att du aldrig slutar älska mig hjärtat,
för jag skulle inte klara av att leva utan dig. De skulle inte vara ett liv,
jag kommer aldrig sluta älska dig gubben du är så underbar, du är den
underbaraste personen som finns. Ibland är jag så jävla less på att leva,
när alla vill förstöra och allt går skit. Men baby? Jag orkar för jag har
dig.
Om du mår dåligt försöker jag göra dig glad, och jag lovar jag
försöker.
Försöker vara positiv även fast jag själv är ledsen, jag vill det för dig.
Jag hatar när du mår dåligt det gör ont i mig att veta du gör det,
jag vill finnas för dig och att du ska vilja jag ska de, jag vill räcka till.
Hoppas du tycker jag gör de.
jag älskar dig mest av allt på hela jorden!
du och jag föralltid.
du är värd guld älskling ♥




4 månader, 2 veckor och 4 dagar. föralltid♥











                                                                                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0