Natt blogg♥

Häjj. Nån vaken? :o
Hade lust att skriva ett inlägg idag efter som jah ändå satt vid datan, lite sent? Aja ändå(:
Idag följde ju älsk med mig hem från skolan, fy vad jah saknat dig !<33333
Jätte mys. Tänker inte skriva här vad vi gjorde kanske inte ska skriva om precis allt. ;)
Iaf for han ju vid halv 10. Så satte mig vid tv en stund höll på att somna så skönt!♥
Men sen kom jah på dedär med engelska brevet faen. :( Så fick kliva upp och skriva klart de & skicka.
Nu är de iaf klart och skickat hoppas hon inte blir såå sur för att jah skickade det så sent,
ä ju så med mig hihi(a) Men hon har de ju nu iaf tills imorgon.
Nu ska jag ta och tvätta bort sminket och ringa älsk skulle ringa för mer än en halv timme sen. Opsi(:
Sen ska jah sova så sjukt trött för jah sov juh så dålit inatt jaja så är det ibland (:
Puss! God natt♥






Jah idag. Bilden äe fail javet men iaf. Kännde att jah inte orkade vara fin idag.
Så bara vanliga strumpbyxor, ett linne och älsk stora tröjja. sweet!
God natt alla!♥

                                                                                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0