God morgon bloggen♥!

Hej! :)
vaknade tidigt idag halv 9. Jag trodde klockan va typ halv 1 så tänkte de va dags att gå upp nångång.
Ja gick och la mig runt halv 12 igår, hade jätte svårt att sova för jimmi åkte hem igår kväll och är så van vid att han ligger där brevid mig liksom .. nåja :/ Iallafall har som sagt inte bloggat så mycket så, 
i fredags var det skolavslutning och så jag fyllde år. Iaf´har inga bilder från den tyvärr :( 
Men hade iaf ett typ ljus gult linne sen ett vitt spetslinne över, ett par leggings o en kort jeans jacka
och en roset i håret. hihi :) Vi var i kyrkan kvart i 11, kollade på när 9:or sjöng dom var riktigt duktig! :P Saknade dock Jimmi för han kunde inte va där, och jenna. 
Gud va jag saknar henne vi får ta och hitta på nå det var evigheter sen :o<3 älskar dig.  Iaf sen efter vi kollade på när niorna fick sina betyg och allt åkte jag hem direkt, sen kom älskling & vi typ fika osånt. Fick mest pengar då som jag ville ha haha :D Så kan jag köpte de jag vill ha istället, de tyckte jag var bättre (: Så ska fara in och shoppa nåndag, och nu när jag ha pengar ska jag passa på att sola lite. :) Beställde en mobil igår osså,
har inte haft en på sjukt länge nu. Iaf sen på fredan så sov jimmi här mys pojk dedär. love u!♥
Han gjorde min födelsedag bäst bara för han finns där o är så otroligt underbar.
Men nu ska jag ta en skål speciall K och sen hoppa in i durschen.
Uppdaterar kanske senare idag. hihi :)

puss!♥

                                                                                                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0