hej! ♥

Hääi!
Sitter i tröjan jag sov, osminkad med uppsatt hår.
Har gjort typ ingenting idag alls ska väll ta och ta på mig ett par riktiga kläder snart,
måste till stallet så ska väll ta och fara upp dit om en stund.
mår inge vidare idag heller, känner mig lite förskyld och hängig, älskling for hem igår kväll.
Och han mådde inte heller bra så vi gick och la oss och somnade typ kl 5, sen vaknade
vi när han skulle hem. :o Saknar honom. ♥ Men nu ska jag gå och bytta om, 
så uppdaterar kanske lite senare ikväll eller imorgon.
ha de bra (:

pusssss ♥




älsk och jag igår .



      
                                     jag igår i älsk tröja (a)

                                                                                                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0