Utan dig vid min sida så kommer jag gå under ♥

Hejsan bloggen! (:
är med älskling nu, som jag tror ligger där uppe och sover :o
Haha han är så söt när han sover (a) iaf, är inte jag trött alls..
men ska väll gå upp till honom snart ♥ 
Hm, jag vet inte vad jag ska skriva, tänkte lägga in nya bilder och sånt
men har inte haft kameran för den ha inga batterier och ha glömt laddaren så /:
aja, idag har jag inte gjort så mycket bara skolan hade idrott då vi vae nere på gymmet.
sen hade vi typ matte, sen musik. blabla massa tråkiga lektioner sen sluta vi vid 3 (:
Vet inte vad jag ska göra sen ska väll mysa med älsk & se film eller nått, han ska sova
här mys pys (: men nu ska jag gå upp till honom ♥

ha de bra.
puuuwsss! 

                                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0