Your world is my world, cause baby whenever u smile I smile.

Hej ♥
Ledsen för dålig uppdatering men de får vara så ett tag, uppdaterar lite då och då.
Iaf vaknade runt 6.15 imorse, sminka och fixade mig. Vet inte hur många gånger jag bytte om idag,
jätte ångest och sen har jag inga nya kläder åh. Måste ha pengar snart :o Haha.
Slutade 14.20 skulle ta 3 bussen men hade inte busskortet så fick inte åkta för fitt kärringen suck.
Man brukar lixom få åkte om man glömt de ! :o aja, sen fick jag de så tog 4 bussen hem.
aja. har inte så mycket att skriva, känner att jag inte alls nån lust att gå på skolan imorn,
för jag är så jävla trött :o men vi är ju lediga torsdag & fredag så klarar mig. (:
Men aa, ni får ha det jätte bra iaf så får vi se när jag uppdaterar igen.
hihi puss.

                                                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0